بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح‌الله‌زاده: ۴گل خوردیم که با خیلی‌ها همدردی کنیم!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/80781650480553928047.jpg

آخر فصل می‌روم و تا ۲۰ سال دیگر برنمی‌گردم
برنامه ورزش از نگاه دو که پنجشنبه شب پیرامون محوریت خصوصی‌ سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پخش شده بود شب گذشته نیز با دعوت از علی فتح‌الله‌زاده و اکبر غمخوار مدیرعامل سابق قرمزها پیرامون این موضوع مباحثش را ادامه داد.
در ابتدای این برنامه فتح‌الله‌زاده درباره شکست استقلال مقابل ملوان گفت: ما چند سال بود عدد 4 را به دوستانمان نشان می‌دادیم و البته دلمان خیلی برای آنها می‌سوخت حالا 4 گل خوردیم که به نوعی با آنها هم‌دردی کرده باشیم.
در ادامه نیز حرفهای تکراری بابت خصوصی سازی دو تیم تهرانی در این برنامه زده شد.شاید تنها موردی که می توان به آن اشاره کرد،مربوط به صحبتهای علی فتح الله زاده و استعفای ایشان در انتهای فصل از سمت مدیرعاملی استقلال باشد.
ایشان مجددا اعلام کرد که آخر فصل از استقلال خواهد رفت و تا بیست سال دیگر هم به فوتبال بر نخواهد گشت.

http://upload7.ir/imgs/2014-02/80833169384553251864.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 12 / 1392برچسب:استقلال,برنامه ورزش از نگاه دو,فتح الله زاده, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com